De uitdaging van iedere dag? Een optimaal en gestroomlijnd proces van planning tot installatie en reparatie waarbij de klant Koning is. Wij weten van ieder product de ‘ins & outs’ en zorgen voor optimaal gemak bij de klant thuis. Want dat is waar we voor staan; high service bij de klant op locatie.
AART
Heb je er zin in? Zo begint iedere dag bij ons! Ik ben Field Service Engineer en vanuit Zwolle bezorg, installeer en repareer ik elektronische apparaten. Wat ik leuk vind is dat je in deze functie veel vrijheid hebt en bij heel veel particulieren en bedrijven over de vloer komt. Het is leuk om te zien dat de klant tevreden is en een goed gevoel heeft dat hij of zij voor Elbuco gekozen heeft. Ik werk samen met mijn collega’s in Zwolle, de afdeling planning en natuurlijk met de collega’s op de Customer Care. Iedere dag ben ik weer bezig met overdragen van technische kennis naar klanten en ook de collega’s, want we werken natuurlijk altijd met de nieuwste apparatuur. Wij doen iedere dag ons uiterste best de beste service te verlenen. Elbuco is een dynamisch bedrijf die een grote groei doormaakt, dus dat is een goede reden om bij ons te komen werken!
RINO
Vanuit onze vestiging in Geldermalsen werk ik als Planner. Het woord zegt het al, ik plan bezoeken in bij onze klanten. Dit kan gaan om het verhelpen van storingen, het plaatsen van bijvoorbeeld een nieuwe wasmachine of tv, het afstellen van een apparaat, maar ook om te helpen bij het installeren van apps op de tv of het koppelen van een soundbar. De afwisseling in het werk maakt het leuk. Aan het eind van de dag ga ik met een opgewekt gevoel naar huis. Binnen het bedrijf heb ik veel contact met de klantenservice, het magazijn, de technische dienst en de jongens op de weg. Iedereen denkt en werkt in het belang van Elbuco. We kennen elkaars kwaliteiten en proberen daar allemaal het optimale uit te halen. We hebben een gezellig en hecht team. In de pauzes gaat het er bij het tafelvoetbal hard aan toe, tot hilariteit van de collega’s die kijken.