Continuïteit, performance, security en klantvriendelijkheid drijven de afdeling ICT. Zowel naar het eigen personeel als naar de klanten. Van werkplekbeheer tot migraties in de cloud en van hulp op afstand bij de eindgebruiker tot voldoen aan de laatste eisen op het gebied van security. Een groeiende afdeling als spin in het web waar de IT-lat iedere keer weer hoger wordt gelegd.
JAIMY
Als System & Network Administrator ben ik werkzaam op de afdeling ICT. Op deze afdeling heb je in principe te maken met alle collega’s binnen Elbuco. Mijn werkzaamheden zijn heel divers: beheren van de telefonie, installeren en configureren van werkstations, monitoring van services, uitvoeren van netwerk- en systeembeheer. We werken in een klein team, dat maakt dat je op elkaar kunt bouwen en weet je wat je van elkaar kunt verwachten. Verder wordt er meegedacht met wat je persoonlijk wilt. Er is plaats voor humor, ons motto is: “Teamwork means sharing the joy and the ‘oh boy’”. Als je voor Elbuco komt werken is er ruimte voor persoonlijke groei. Er wordt naar je geluisterd en er hangt een prettige werksfeer waardoor je met plezier naar je werk gaat.
JOHAN
Ik werk op de afdeling Klantenservice als Helpdesk Agent. Ik houd me voornamelijk bezig met het opnemen of uitbellen van telefoontjes. Dat kan zijn het beantwoorden van simpele vragen over een reparatie of ingewikkelde computerproblemen die ik op afstand probeer op te lossen. Ik stel maandcijfers op, beheer de roosters en de mailbox van de Helpdesk. Ook begeleid ik de stagiaires op de afdeling, het leuke hieraan is dat stagiaires leergierig zijn en dat geeft toch een bepaald soort sfeertje. Het is leuk om met verschillende dingen bezig te zijn. Ik raad het iedereen aan om voor Elbuco te komen werken. Het is een groeiend bedrijf en ongeacht welke functie je hebt, je hoort erbij!