Van begin tot eind van de klantreis verzorgen wij het telefonische contact. Daarmee hebben we een missie: iedere klant moet vriendelijk en persoonlijk te woord worden gestaan. Of je nou een nieuwe klant bent, een trouwe klant, een klant voor een reparatie of een klant met betalingsproblemen, alles draait om tevreden klanten. Daar maken wij ons iedere dag hard voor op de afdeling Customer Care.

Teamspirit staat hoog in het vaandel!

MILLIE

Ik ben werkzaam als Customer Care Agent op de afdeling ‘Customer Care’ bij Elbuco. Op deze afdeling behandelen wij de binnengekomen aanvragen, helpen wij de klanten die telefonisch contact opnemen en bellen wij de klanten die hun apparaten willen omruilen voor een nieuw model. Mijn collega’s zijn te omschrijven als klantvriendelijk, gedreven, betrokken en altijd in voor een dolletje. (Sommige collega’s zijn altijd aan het lijnen, wanneer we dan zijn afgevallen gaan we dit heuglijke feit vieren met taart?). Wat het werk nog leuker maakt is de afwisseling van werkzaamheden. Ik werk hier nu sinds 2015 en er is nog geen dag voorbijgegaan die op de vorige dag leek. Hierdoor ga ik altijd met plezier naar mijn werk toe.

MICHEL

Vanuit de locatie Vijfhuizen werk ik deels als Customer Care Administrator en deels als Logistiek medewerker. Als Customer Care Administrator zit ik in een belgroep, bestaat mijn werk uit het aannemen van de telefoon en klantenbeheer. Wat mijn werk als Logistiek medewerker betreft; ik houd het filiaal op orde, regel transport en ben het aanspreekpunt op allerlei gebied. Ik heb contact met klanten en werk samen met collega’s die servicegericht zijn en veel ervaring hebben. Geen dag is hetzelfde. Houd je van afwisseling en uitdagingen in je werkzaamheden kom dan voor Elbuco werken.