Van begin tot eind van de klantreis verzorgen wij het telefonische contact. Daarmee hebben we een missie: iedere klant moet vriendelijk en persoonlijk te woord worden gestaan. Of je nou een nieuwe klant bent, een trouwe klant, een klant voor een reparatie of een klant met betalingsproblemen, alles draait om tevreden klanten. Daar maken wij ons iedere dag hard voor op de afdeling Customer Care.
MILLIE
Ik ben werkzaam als Customer Care Agent op de afdeling ‘Customer Care’ bij Elbuco. Op deze afdeling behandelen wij de binnengekomen aanvragen, helpen wij de klanten die telefonisch contact opnemen en bellen wij de klanten die hun apparaten willen omruilen voor een nieuw model. Mijn collega’s zijn te omschrijven als klantvriendelijk, gedreven, betrokken en altijd in voor een dolletje. (Sommige collega’s zijn altijd aan het lijnen, wanneer we dan zijn afgevallen gaan we dit heuglijke feit vieren met taart?). Wat het werk nog leuker maakt is de afwisseling van werkzaamheden. Ik werk hier nu sinds 2015 en er is nog geen dag voorbijgegaan die op de vorige dag leek. Hierdoor ga ik altijd met plezier naar mijn werk toe.
MICHEL
Vanuit de locatie Vijfhuizen werk ik deels als Customer Care Administrator en deels als Logistiek medewerker. Als Customer Care Administrator zit ik in een belgroep, bestaat mijn werk uit het aannemen van de telefoon en klantenbeheer. Wat mijn werk als Logistiek medewerker betreft; ik houd het filiaal op orde, regel transport en ben het aanspreekpunt op allerlei gebied. Ik heb contact met klanten en werk samen met collega’s die servicegericht zijn en veel ervaring hebben. Geen dag is hetzelfde. Houd je van afwisseling en uitdagingen in je werkzaamheden kom dan voor Elbuco werken.
RORY
Ik verdeel mijn werkzaamheden over 2 afdelingen. ’s-Ochtends werk ik voor de afdeling Marketing en ’s-middags werk ik voor de afdeling Customer Care. Bij Marketing houd ik het productassortiment op de website up-to-date en zorg ik dat nieuwe producten op de website geplaatst worden. Bij Customer Care help ik klanten een product te kiezen dat het beste bij hun wensen aansluit. Daarnaast beantwoord ik vragen die telefonisch of per e-mail binnenkomen. Door deze dubbelfunctie kom ik dagelijks met collega’s van verschillende afdelingen in contact en de afwisseling in mijn werkzaamheden vind ik erg fijn. Zoek je collegialiteit en teamspirit kom dan bij Elbuco werken.
HELMA
Na bijna één jaar te zijn weggeweest blijkt ‘het gras ergens anders toch niet groener’ en ben ik weer terug bij Elbuco als Customer Care Administrator. Ik miste het dagelijkse contact met de klanten, de afwisselende werkzaamheden en de werksfeer die hier super is. Je vindt nergens leukere collega’s. Elke dag spreek ik klanten om bijvoorbeeld wijzigingen in gegevens door te voeren, het zoeken naar een juiste oplossing bij problemen die zich voordoen, bij betalingsachterstanden kijken we samen naar een passende regeling. Bij Elbuco is iedereen bereid elkaar te helpen waar dat mogelijk is. Ik ben blij om weer terug te zijn.