De uitdaging van iedere dag? Een optimaal en gestroomlijnd proces van planning tot installatie tot reparatie waarbij de klant Koning is. Wij weten van ieder product de ‘ins & outs’ en zorgen voor optimaal gemak bij de klant thuis. Want dat is waar we voor staan; high service bij de klant op locatie.

We staan voor elkaar klaar en samen zijn we een geoliede machine

JIMMY

Mijn bus is mijn kantoor. Voorzien van alle moderne snufjes zoals stoelverwarming, ruitenverwarming en airco. Als Field Service Engineer ben je het visitekaartje naar de klant. Persoonlijk klantcontact is daarbij belangrijk en dat maakt het werk ook zo leuk. De combinatie van het doorkruisen van Nederland, het contact met de verschillende klanten en de technische kennis over de producten maken dit werk uitdagend.

COR

Elbuco kenmerkt zich door haar loyale personeel. Veel van ons zijn al lange tijd in dienst en de mix tussen de oude garde en de nieuwe aanwas werkt prettig. Zo leer je van elkaar. Mijn primaire taak is het repareren van de witgoed producten en ik word regelmatig gebeld door de Field Service Engineers voor technische ondersteuning. Ondanks dat we heel zelfstandig zijn, moet het magazijn er altijd tiptop in orde uit zien en daar zorgen we met elkaar voor.

JOHAN

Het hele proces nadat een klant een bestelling heeft geplaatst komt langs mij, van voorraadbeheer tot installatie bij de klant. Ik ben zowel veel met de computer bezig als met de producten zelf die afgeleverd worden door leveranciers als Samsung en Bosch. Bij Elbuco staan we voor elkaar klaar, we springen bij als het nodig is. Eigenlijk voelt het als één grote familie.